Takana ´hiihtoloma´ ja liki 1200 km, vaihtelevissa sääoloissa. Edessä 2/3 tätä kurssia ja kevät...

Mainiemi - asuntolani on hiljainen - muut tulevat sitten huomenna tai myöhemmin tänään. Huomaan, että ajatukseni ja tunteeni eivät tulleet yhtä matkaa kanssani tänne kilometrien taittuessa. Huominen ja arki täällä tuo siihen sitten muutoksen - osaltaan.

23022015941.jpg

Kuva 23.2.2015 Raahe - Siilinjärvi ´puoliväli´

Tätä kirjoittaessani taustalla soi laulu:

Minä tulin sinua varten

Minä tulin sinua varten, jota jouluna paleltaa
Minä synnyin talliin ja seimeen, voin sinua rakastaa
Minä tulin sinua varten, jolla ei ole ystävää
Minä tulin sinua varten, saatan sinua ymmärtää

Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt
Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion
Sinä olet minulle rakas, ovi taivaan auki on

Minä tulin sinua varten, jota ihmiset pettävät
Minä tulin sinua varten, jonka toiset jo jättivät
Minä tulin sinua varten, joka yössä nyyhkytät
Minä tulin sinua varten, joka yksin sairastat

Sillä sinä olet...

Minä tulin sinua varten, jota mammona kahlitsee
Minä tulin sinua varten, jota rihkama hallitsee
Minä tulin sinua varten, joka helposti lankeat
Minä tulin sinua varten, jota kahleet sitovat

Sillä sinä olet...

Minä olen sinua varten,joka toisista jälkeen jäit
Minä olen sinua varten, joka hylkäävät katseet näit
Ja taivas on sinua varten, joka lepoa ikävöit
Vein ryövärin kanssani kotiin, miksi yhä epäröit

Sillä sinä olet minulle rakas, olen tähtesi kärsinyt
Sinä olet minulle rakas, ota minut vastaan nyt
Sillä sinä olet minulle rakas, minä kannoin tuomion
Sinä olet minulle rakas, ovi taivaan auki on.